Welcome to visit this great online luxury Replica swiss watches store and buy our best Replica watches! Look around this store and you will find that Replica rolex like replica Rolex, replica Cartier, replica Tag Heuer and replica rolex watches are all available in a great variety of styles and designs. You should buy them without hesitation. These luxuryReplica handbags are of top quality and good functionality Replica Louis Vuitton handbags.

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,,MZGM” sp. z o.o. ul. Kościuszki 14  w Ostrowie Wielkopolskim w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ul. Wrocławskiej 128 w Ostrowie Wielkopolskim w związku z realizacją zadania inwestycyjnego: „Remont elewacji i dachu wraz z remontem klatki schodowej budynku przy ul. Wrocławskiej 128 w Ostrowie Wielkopolskim” publikuje niniejsze zapytanie ofertowe,  zgodnie z załączonymi przedmiarami robót – dokument ma jedynie charakter pomocniczy.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres prac.

  1. Remont elewacji (zgodnie z załączonymi przedmiarami robót):

– skucie zmurszałych tynków,

– iniekcja spękań,

– konserwacja i rekonstrukcja tynków gładkich na ścianach,

– wykonanie tynków żywicznych na cokole,

– konserwacja i profilowanie gzymsów,

– wykonanie malatury ścian farbami silikonowymi.

  1. Remont dachu (zgodnie z załączonymi przedmiarami robót) :

– rozebranie kominów do połaci dachowej, wymurowanie nowych z cegły klinkierowej,

– wymiana obróbek blacharskich w kolorze dachówki na nowe oraz rynien i rur spustowych w kolorze brązowym,

– wymiana poszycia dachowego na budynku na nowe dachówki karpiówki,

  1. Remont klatki schodowej – malowanie wraz ze schodami (zgodnie z załączonymi przedmiarami robót)

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.

Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych w tym  porządkowych i zagospodarowania terenu prac.

 

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy dla części nr 1 i 2 oraz 36 miesięcy dla części nr 3.

 

Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: do 31.10.2024 r.

 

  • Kontakt:

Pytania dotyczące treści zapytania mogą być kierowane wyłącznie drogą mailową na adres: mzgm@mzgm.pl  Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi telefonicznych, a jedynie e-mailowe.

 

  1. Finansowanie:

Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania regulowała będzie umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Środki z Programu wypłacane są po zakończeniu realizacji inwestycji, warunki finansowania wskazane w ww. umowie ustalone będą w oparciu o Rządowy Program Odbudowy Zabytków – Regulamin Naboru Wniosków o dofinansowanie. Przy czym obowiązuje 30 dniowy termin płatności faktury od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.

 

  1. Miejsce publikacji zapytania ofertowego:

Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzące do wyboru Wykonawcy inwestycji zostaje upublicznione za pośrednictwem stron internetowych: Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz Zamawiającego: www.mzgm.pl

 

  1. Warunki udziału w postepowaniu oraz dokumenty wymagane przez Zamawiającego:

Ofertę (załącznik nr 1) należy złożyć w sekretariacie Spółki przy ul. Kościuszki 14 w Ostrowie Wielkopolskim w zamkniętej kopercie – na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego oraz uproszczony kosztorys – z dopiskiem „Remont elewacji i dachu wraz z remontem klatki schodowej budynku przy ul. Wrocławskiej 128 w Ostrowie Wielkopolskim” w terminie do 03.04.2024 r. do godz.: 11.00. Otwarcie ofert nastąpi 03.04.2024 r. o godz.: 11.30 w siedzibie Spółki, pokój nr 107.

 

Wymagane dokumenty:

  1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
  2. Uproszczony kosztorys.

 

  • Uwagi ogólne:
  1. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
  2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
  3. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
  4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610).
  5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  7. Złożenie oferty niezgodnej z obowiązującym prawem lub zapytaniem ofertowym spowoduje odrzucenie oferty.
  8. Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego datą w dokumentach zamówienia, jednak nie dłużej niż 45 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
  9. Obowiązuje 30 dniowym terminie płatności faktury od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
  10. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny oraz podpisany przez osobę upoważnioną albo pełnomocnika ze strony Wykonawcy.
  11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  12. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  13. Cena musi być wyrażona brutto i netto w PLN (w złotych polskich) do dwóch miejsc po przecinku (z dokładnością do 1 grosza). Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
  14. Wszelkie poprawki lub zmiany w ofercie powinny być naniesione czytelnie oraz parafowane przez Wykonawcę.
  15. W toku badania i oceny Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  16. Zamawiający wybierze ofertę w oparciu o kryterium oceny oferty – najniższa cena.
  17. Wykonawca składa ofertę na każdą z części osobno. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części lub wszystkie.
  18. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
  • Ochrona danych osobowych

Zamawiający informuje, że:

  1. 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej S z o.o., Kościuszki 14 , 63-400 Ostrów Wielkopolski.

Tel.: 62/ 50 66 230, e-mail: mzgm@mzgm.pl

  1. 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Jerzy Konkolewski, za pośrednictwem telefonu 62/ 50 66 230 lub adresu e-mail: mzgm@mzgm.pl;
  2. 3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia „Remont elewacji i dachu wraz z remontem klatki schodowej budynku przy ul. Wrocławskiej 128 w Ostrowie Wielkopolskim” oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania.
  3. 4. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania.
  4. 5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.

 

Dokumenty do pobrania :

1.) Zapytanie ofertowe Wrocławska 128

2.) Zał. nr 1 formularz ofertowy Wrocławska 128

3.) Zał. nr 2 przedmiary robót Wrocławska 128

Informacja po otwarciu ofert :

Informacja do wykonawców