ZAPYTANIE OFERTOWE
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,,MZGM” sp. z o.o. ul. Kościuszki 14 w Ostrowie Wielkopolskim w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ul. Wrocławskiej 128 w Ostrowie Wielkopolskim w związku z realizacją zadania inwestycyjnego: „Remont elewacji i dachu wraz z remontem klatki schodowej budynku przy ul. Wrocławskiej 128 w Ostrowie Wielkopolskim” publikuje niniejsze zapytanie ofertowe, zgodnie z załączonymi przedmiarami robót – dokument ma jedynie charakter pomocniczy.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac.
- Remont elewacji (zgodnie z załączonymi przedmiarami robót):
– skucie zmurszałych tynków,
– iniekcja spękań,
– konserwacja i rekonstrukcja tynków gładkich na ścianach,
– wykonanie tynków żywicznych na cokole,
– konserwacja i profilowanie gzymsów,
– wykonanie malatury ścian farbami silikonowymi.
- Remont dachu (zgodnie z załączonymi przedmiarami robót) :
– rozebranie kominów do połaci dachowej, wymurowanie nowych z cegły klinkierowej,
– wymiana obróbek blacharskich w kolorze dachówki na nowe oraz rynien i rur spustowych w kolorze brązowym,
– wymiana poszycia dachowego na budynku na nowe dachówki karpiówki,
- Remont klatki schodowej – malowanie wraz ze schodami (zgodnie z załączonymi przedmiarami robót)
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych w tym porządkowych i zagospodarowania terenu prac.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy dla części nr 1 i 2 oraz 36 miesięcy dla części nr 3.
Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
- Termin realizacji zamówienia: do 31.10.2024 r.
- Kontakt:
Pytania dotyczące treści zapytania mogą być kierowane wyłącznie drogą mailową na adres: mzgm@mzgm.pl Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi telefonicznych, a jedynie e-mailowe.
- Finansowanie:
Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania regulowała będzie umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Środki z Programu wypłacane są po zakończeniu realizacji inwestycji, warunki finansowania wskazane w ww. umowie ustalone będą w oparciu o Rządowy Program Odbudowy Zabytków – Regulamin Naboru Wniosków o dofinansowanie. Przy czym obowiązuje 30 dniowy termin płatności faktury od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
- Miejsce publikacji zapytania ofertowego:
Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzące do wyboru Wykonawcy inwestycji zostaje upublicznione za pośrednictwem stron internetowych: Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz Zamawiającego: www.mzgm.pl
- Warunki udziału w postepowaniu oraz dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
Ofertę (załącznik nr 1) należy złożyć w sekretariacie Spółki przy ul. Kościuszki 14 w Ostrowie Wielkopolskim w zamkniętej kopercie – na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego oraz uproszczony kosztorys – z dopiskiem „Remont elewacji i dachu wraz z remontem klatki schodowej budynku przy ul. Wrocławskiej 128 w Ostrowie Wielkopolskim” w terminie do 03.04.2024 r. do godz.: 11.00. Otwarcie ofert nastąpi 03.04.2024 r. o godz.: 11.30 w siedzibie Spółki, pokój nr 107.
Wymagane dokumenty:
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
- Uproszczony kosztorys.
- Uwagi ogólne:
- Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
- Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610).
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Złożenie oferty niezgodnej z obowiązującym prawem lub zapytaniem ofertowym spowoduje odrzucenie oferty.
- Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego datą w dokumentach zamówienia, jednak nie dłużej niż 45 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
- Obowiązuje 30 dniowym terminie płatności faktury od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
- Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny oraz podpisany przez osobę upoważnioną albo pełnomocnika ze strony Wykonawcy.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Cena musi być wyrażona brutto i netto w PLN (w złotych polskich) do dwóch miejsc po przecinku (z dokładnością do 1 grosza). Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w ofercie powinny być naniesione czytelnie oraz parafowane przez Wykonawcę.
- W toku badania i oceny Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający wybierze ofertę w oparciu o kryterium oceny oferty – najniższa cena.
- Wykonawca składa ofertę na każdą z części osobno. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części lub wszystkie.
- Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
- Ochrona danych osobowych
Zamawiający informuje, że:
- 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej S z o.o., Kościuszki 14 , 63-400 Ostrów Wielkopolski.
Tel.: 62/ 50 66 230, e-mail: mzgm@mzgm.pl
- 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Jerzy Konkolewski, za pośrednictwem telefonu 62/ 50 66 230 lub adresu e-mail: mzgm@mzgm.pl;
- 3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia „Remont elewacji i dachu wraz z remontem klatki schodowej budynku przy ul. Wrocławskiej 128 w Ostrowie Wielkopolskim” oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania.
- 4. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania.
- 5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
Dokumenty do pobrania :
1.) Zapytanie ofertowe Wrocławska 128
2.) Zał. nr 1 formularz ofertowy Wrocławska 128
3.) Zał. nr 2 przedmiary robót Wrocławska 128
Informacja po otwarciu ofert :